انواع قفل هوشمند ای لاک فروشگاه رایکا هوم

انواع قفل هوشمند ای لاک فروشگاه رایکا هوم


انواع قفل هوشمند ای لاک

اگر به دنبال قفل هوشمند در بازار باشید با انواعی از برندها و مدل های قفل هوشمند آشنا می شوید. این قفل ها هر یک دارای قابلیت هایی هستند و قیمت های متفاوتی نیز دارند. برای مثال برند ALOCK (ای لاک) که یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و عرضه قفل و دستگیره دیجیتال است دارای چندین مدل از قفل و دستگیره هوشمند و دیجیتال با قیمت های متفاوت در بازار است.

شما با هر بودجه ای و با توجه به نیاز خود می توانید از این برند قفل و دستگیره هوشمند تهیه کنید. برخی از قفل های هوشمند دارای کاربردهای بیشتری هستند و برای مکان هایی که امنیت آنها بسیار مهم است به کار برده می شود. برخی دیگر از قفل های هوشمند دارای حداقل های لازم برای هوشمندسازی قفل و ایجاد امنیت در خانه یا محل کار است و قیمت پایین تری دارد.

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان نمایندگی رسمی این برند در ایران است و عرضه محصولات این برند را به عهده دارد . چنانچه قصد خرید انواع قفل هوشمند ای لاک را دارید با این فروشگاه تماس گرفته و یا در سایت نسبت به خرید آنلاین اقدام نمایید. فروشگاه رایکا هوم شما را به مطالعه مقاله انواع قفل هوشمند ای لاک دعوت می کند.

آشنایی با انواع قفل هوشمند ای لاک

قفل های هوشمند ای لاک انواع گوناگونی دارند که هر یک دارای قابلیت های مختلف و قیمت های متفاوتی هستند . در اینجا تنها با چند نمونه از انواع قفل هوشمند ای لاک آشنا می شویم . برای آشنایی با انواع دیگر از این محصول و مشاهده مشخصات کامل به سایت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید .

قفل اثر انگشتی دیجیتال ای لاک مدل Pmax Face

قفل اثر انگشتی دیجیتال ALOCK مدل Pmax Face از انواع قفل هوشمند ای لاک دارای قابلیت ذخیره سیصد نفر کاربر را دارد و برای یکصد نفر تشخیص چهره سه بعدی را می تواند انجام دهد . این محصول دارای 5 سال گارانتی تعویض قطعه و پانزده سال خدمات پس از فروش است . به وسیله این قفل می توان از هزار تردد اخیر گزارش گیری کرد که در موارد امنیتی بسیار مهم است . منبع تغذیه این قفل باتری لیتیومی از نوع 9 ولت و قابل شارژ است .

این محصول دارای کلید مکانیکی در مواقع اضطراری است و در صورت کاهش مقدار باتری هشدار آن به کار می افتد . در صورت ورود اثرانگشت ، رمز و کارت اشتباه سیستم هشدار فعال می شود . این قفل امکانات آنلاین و آفلاین زیادی دارد که برای مشاهده این قابلیت ها می توانید به سایت مراجعه نمایید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله معرفی بهترین قفل کارتی هوشمند را از دست ندهید. 

انواع قفل هوشمند ای لاک خرید عمده قفل هوشمند

قفل اثر انگشتی دیجیتال ای لاک مدل S550G

از دیگر انواع قفل هوشمند ای لاک قفل اثر انگشتی دیجیتال ای لاک مدل S550G است که متریال این قفل و دستگیره دیجیتال از نوع آلومینیوم و فولاد آلیاژی 3 لول است. توسط این قفل می توان یکصد اثر انگشت ، یکصد رمز 6 تا 12 رقمی و یکصد کارت را جهت باز کردن درب تعریف کرد. این محصول دارای کلید مکانیکی است که در مواقع اضطراری بتوان از آن استفاده کرد. تا یک هزار تردد را می توان توسط این قفل گزارش گیری نمود.

برای این قفل می توان رمز یکبار مصرف زمان دار تعریف کرد. همچنین این محصول دارای هشدار میزان باتری ، هشدار رمز ، کارت و اثر انگشت اشتباه ، هشدار Hijack در مواقع زورگیری و تروریستی است. این قفل را می توان به انواع نرم افزارهای خانه هوشمند متصل کرد. از این قفل روی انواع درب های ضد حریق ، ضد سرقت ، چینی و مولتی لاک می توان استفاده کرد.

قفل اثر انگشتی دیجیتال ای لاک مدل S350

یکی دیگر از انواع قفل هوشمند ای لاک قفل اثر انگشتی دیجیتال ای لاک مدل S350 است که وزنی در حدود سه کیلوگرم دارد. متریال آن از آلومینیوم و فولاد آلیاژی 3 لول است. قابلیت شناسایی یکصد رمز، یکصد کارت و یکصد اثرانگشت را دارد. امکان حذف و اضافه کاربران با موبایل در هر کجای دنیا امکان پذیر است. امکان کنترل تردد با استفاده از کامپیوتر و موبایل با این قفل امکان پذیر است.

از امکانات آفلاین این قفل می توان به قابلیت ذخیره سیصد نفرکاربر گوناگون ، تعریف رمز یکبارمصرف زماندار برای کارمندان ، پرستار کودک و … اشاره کرد. قابلیت اضافه کردن ریموت ، اتصال به نرم افزارهای خانه هوشمند و اتصال به سیستم های آیفون و باز کردن درب بصورت بی سیم از دیگر قابلیت های این قفل می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین قفل دیجیتال مقاله پرفروش ترین قفل های دیجیتال در سال 2024 را مطالعه کنید. 

انواع قفل هوشمند ای لاک خرید آنلاین قفل هوشمند

کلام آخر

در این مقاله با انواع قفل هوشمند ای لاک آشنا شدیم و سه نمونه از پر فروش ترین قفل های ای لاک را به شما معرفی کردیم. قفل های هوشمند ای لاک در بازار قفل و دستگیره هوشمند از محبوبیت بالایی برخوردارند چرا که به نسبت قیمت ، قابلیت های ممتازی دارند. چنانچه قصد خرید هر یک از انواع قفل هوشمند ای لاک و یا سایر برندهای فیلیپس ، کاداس ، سامسونگ ، بوش و … را دارید می توانید با کارشناسان فروش رایکا هوم تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت می توانید از مشخصات کامل محصولات مطلع شوید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش انواع قفل هوشمند ای لاک و سایر محصولات به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *