انواع قفل هوشمند کاداس فروشگاه رایکا هوم

انواع قفل هوشمند کاداس فروشگاه رایکا هوم


معرفی انواع قفل هوشمند کاداس

در سالهای اخیر از قفل و دستگیره های هوشمند استقبال بی سابقه ای شده است و این محصولات روی انواع درب قابل نصب هستند. برندهای گوناگونی نیز در سراسر دنیا به تولید و عرضه انواع قفل و دستگیره دیجیتال و هوشمند اشتغال دارند. یکی از برندهای معروف که در بازار قفل و دستگیره پر سر و صدا بوده برند کاداس است.

برند کاداس یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه تولید انواع قفل و دستگیره های هوشمند است. قفل های هوشمند و دیجیتال امروزه سهم بزرگی از بازار قفل و دستگیره را به خود اختصاص داده اند چرا که امنیت بالاتر و قابلیت های بیشتری را به مشتریان ارائه می دهند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع قفل هوشمند کاداس بپردازیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال و سایر تجهیزات امنیتی هوشمند ساختمان شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند. برای خرید هر یک از محصولات کاداس می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

انواع قفل هوشمند کاداس

قفل هوشمند کاداس دارای انواع زیادی در بازار است که متناسب با هر نوع بودجه و نیاز طراحی شده اند. در فروشگاه رایکا هوم انواع قفل هوشمند کاداس عرضه شده است که در اینجا با چند نمونه از انواع قفل هوشمند کاداس که جزء پرفروش ترین قفل های دیجیتال در بازار بوده اند آشنا می شویم:

قفل و دستگیره دیجیتال کاداس مدل K7

این نوع از انواع قفل هوشمند کاداس دارای صفحه کلید شیشه ای و بدنه تمام فلزی است. این قفل از نوع اثرانگشتی است و سنسور حساس آن قابلیت پذیرش یکصد اثر انگشت را دارد. مغزی این قفل دارای چهار زبانه است که امنیت زیادی را برای قفل فراهم می کند. قفل KV کاداس بصورت آپشنال میتواند تکنولوژی ریموت کنترل و بلوتوث را داشته باشد و امکان ارتباط با سایر لوازم و وسایل هوشمند از جمله گوشی موبایل را دارد.

این قفل همچنین تا یکصد کارت را می تواند شناسایی کند. از دیگر مشخصات این قفل می توان به عمر باتری 12 ماهه، ضد شوک ، ضد حریق ، دارای منبع تغذیه اضطراری و … اشاره کرد. برای مشاهده سایر مشخصات و یا خرید محصول با فروشگاه رایکا هوم تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله خرید و قیمت قفل دیجیتال کاداس را از دست ندهید.  

انواع قفل هوشمند کاداس مدل K7

قفل و دستگیره هوشمند کاداس مدل AI01

یکی دیگر از انواع قفل هوشمند کاداس مدل AI01 است که متریال آن آلیاژ آلومینیوم است و دارای کلید مکانیکی ضد سرقت است. همچنین دارای سنسور اثر انگشت بسیار سریع ، کارت ورود ، رمز دیجیتال و یکبار مصرف ، باتری قلمی ، هشدار سرقت ، هشدار اتمام باتری و … است. این محصول دارای دو سال گارانتی تعویض و همین طور پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

شما می توانید این محصول منحصر به فرد را از فروشگاه رایکا هوم با قیمت مناسب و تخفیف ویژه تهیه نمایید. برای مشاهده جزئیات محصول به سایت رایکا هوم قسمت محصولات مراجعه کنید.

دستگیره درب هوشمند کاداس مدل 6002

از دیگر انواع قفل هوشمند کاداس که بسیار مناسب کلاسیک پسندان و دکوراسیون های کلاسیک و نئوکلاسیک است دستگیره مدل 6002 است. طراحی این محصول بسیار کلاسیک و با رنگ طلایی خاص لوکس پسندان است. قابلیت هایی نظیر رمز، کلید، کارت و اثر انگشت برای باز کردن درب وجود دارد. دارا بودن نمایشگر لمسی شیشه ای و ضد خش برای وارد کردن رمز عبور از دیگر ویژگی های این قفل و دستگیره است. اگر طرفدار سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک هستید می توانید برای درب های خود از قفل و دستگیره کاداس مدل 6002 استفاده کنید. برای خرید این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید.

مقاله پیشنهادی : قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره 

انواع قفل هوشمند کاداس مدل 6002

قفل و دستگیره دیجیتال مدل K20-F

این مدل از انواع قفل هوشمند کاداس با مدل K20-F نیز قابلیت های زیادی همچون سایر مدل های این برند دارد. قابلیت تشخیص چهره ، اثر انگشت ، سیستم ضد شوک و ضد سرقت ، اتصال به موبایل های هوشمند ، دارا بودن کلید مکانیکی ، ورود دو مرحله ای و … همه و همه از ویژگی های این محصول است. ظاهر این قفل بسیار شیک و متناسب محیط های اداری ، منازل و مراکز تجاری خصوصا با سبک های مدرن است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید محصول با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید. شایان ذکر است که انواع قفل هوشمند کاداس به موارد گفته شده در این مقاله خلاصه نمی شود و مدل های گوناگونی در سایت و فروشگاه عرضه شده است. برای آشنایی با مدل های دیگر به سایت مراجعه نموده و یا با کارشناسان رایکا هوم در تماس باشید.

کلام آخر

در این مقاله با انواع قفل هوشمند کاداس آشنا شدیم و چند نمونه از بهترین قفل های این برند را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. کلیه مدل های معرفی شده در این مقاله در فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده تجهیزات امنیتی و هوشمند ساختمان برای فروش موجود است. محصولات ارائه شده در فروشگاه رایکا هوم به برند کاداس ختم نمی شود و برندهای معتبر دیگری همچون سامسونگ ، بوش ، ای لاک و … نیز در این فروشگاه عرضه شده اند.

خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت محصولات موردنظر با فروشگاه رایکا هوم در تماس باشید.

انواع قفل هوشمند کاداس خرید قفل هوشمند کاداس

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *