قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره فروشگاه رایکا هوم

قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره فروشگاه رایکا هوم


اگر در مورد قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره تحقیق کرده باشید متوجه قیمت بالای آن نسبت به بسیاری از انواع قفل و دستگیره های هوشمند و دیجیتال موجود در بازار می شوید. این دو یا چند برابری قیمت به دلیل قابلیت های فراوانی است که این دستگیره به شما ارائه می دهد. شما با خرید و نصب دستگیره هوشمند تشخیص چهره از هزینه کردن بابت برخی دیگر از تجهیزات امنیتی رها می شوید.

هزینه هایی از قبیل زنگ درب، قفل ، درب ضد سرقت، دوربین مداربسته پشت درب، دزدگیر، آیفون تصویری، چشمی پشت درب، تعویض چند باره قفل درب و … در طول چند سال می تواند مبالغ زیادی را به شما تحمیل کند. در حالی که با خرید و نصب دستگیره هوشمند علاوه بر سایر مزایا و امکاناتی که این نوع دستگیره برای شما دارد نیازی به هزینه بابت موارد نامبرده نخواهید داشت.

اگر قصد خرید دستگیره هوشمند تشخیص چهره را دارید با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده تجهیزات امنیتی از قبیل انواع دستگیره و قفل دیجیتال، تجهیزات هتلی و … در این مقاله همراه شوید.

قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره خرید از فروشگاه معتبر همراه با گارانتی

دستگیره هوشمند تشخیص چهره چه مزایایی دارد؟

در بازار دستگیره های هوشمند با انواعی از برندها مواجه می شوید که شاید انتخاب را برای شما دشوار کند. آگاهی از مزایا و ویژگی های دستگیره هوشمند می تواند شما را در این راه یاری کند. همچنین شما می توانید از کمک و راهنمایی کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.

کارشناسان فروشگاه رایکا هوم همواره آماده پاسخگویی و مشاوره مشتریان محترم در خصوص خرید انواع قفل و دستگیره هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان هستند. کافیست با آنها تماس بگیرید . حال به بررسی ویژگی ها و مزایای دستگیره هوشمند تشخیص چهره می پردازیم:

  • دارای قابلیت تشخیص چهره به صورت سه بعدی
  • دارا بودن چشمی هوشمند برای مشاهده افراد و اشیاء پشت درب
  • دارا بودن زنگ درب
  • دارای قفل خودکار و دستگیره لمسی تک مرحله ای
  • قابلیت شناسایی رمز کاربران و رمز مدیر
  • دارا بودن باتری لیتیومی پنج هزار میلی آمپری با کابل شارژ
  • قابلیت شناسایی کلید ، کارت و اثر انگشت خازنی
  • مشاهده تصویر افراد پشت درب و امکان مکالمه دو طرفه با آنها و ضبط خودکار فیلم فرد پشت درب
    قابلیت اتصال به wifi و اینترنت برای مشاهده سوابق ورود و خروج افراد
  • مجهز به سنسور pir برای شناسایی حرکت که اگر فردی در 3 متری درب قرار گیرد هشدار برای شما ارسال شده و دوربین شروع به ضبط فیلم از فرد پشت درب می کند
  • مجهز به زنگ هشدار در مورد تخریب قفل، کاهش باتری ، قفل نشدن درب و …
  • دارای صفحه نمایش چهار اینچی از داخل برای مشاهده خارج درب
  • و …

مطلب مرتبط : قفل درب هوشمند با قابلیت تشخیص چهره 

قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره با گارانتی و تخفیف ویژه

قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره

درخصوص قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره باید گفت که بسته به مدل و برند تولید کننده دستگیره هوشمند این مبالغ متفاوت است. برای مثال قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره فیلیپس مدل DDL 709FVP در حدود 50 میلیون تومان است. البته در سایر برندها قیمت هایی بین 15 تا 30 میلیون نیز وجود دارد که به تعداد قابلیت ها و متریال مصرفی و کشور سازنده دستگیره هوشمند بستگی دارد.

از آنجا که کلیه تجهیزات امنیتی از قبیل قفل و دستگیره هوشمند در خارج از کشور تولید و به بازارهای جهانی و از جمله کشور ما صادر می شوند قیمت آنها با نوسانات قیمت ارز و دلار دستخوش افزایش و کاهش می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس گرفته و یا در سایت نسبت به مشاهده ویژگی ها و قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره اقدام کنید.

کلام آخر

در این مقاله با ویژگی ها و مزایای دستگیره هوشمند و همچنین قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره آشنا شدیم. در دنیای امروز نمی توان کیفیت را فدای کمیت کرد و بارها و بارها به ما ثابت شده که کالای باکیفیت ولی گران به مراتب بهتر از کالای ارزان بی کیفیت است. لذا درخصوص انتخاب انواع قفل و دستگیره هوشمند باید فاکتور کیفیت را بیش از هر فاکتور دیگری مورد توجه قرار داد.

فروشگاه رایکا هوم سالهاست که در زمینه عرضه تجهیزات امنیتی ساختمان ها از قبیل قفل و دستگیره هوشمند، پنل هوشمند، گاوصندوق و … فعالیت می کند و ارائه کننده بهترین محصولات از بهترین برندها می باشد. پس با خیال راحت می توانید نسبت به خرید دستگیره هوشمند تشخیص چهره و سایر انواع قفل و دستگیره هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان اقدام نمایید.

قیمت دستگیره هوشمند تشخیص چهره ارزان قیمت

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *