قیمت قفل دیجیتال کاداس فروشگاه رایکا هوم

قیمت قفل دیجیتال کاداس فروشگاه رایکا هوم


خرید و قیمت قفل دیجیتال کاداس

قفل های دیجیتال کاداس ساخت کشور چین و با ظاهری زیبا و به روز طراحی شده اند. این برند علاوه بر قفل دیجیتال اقدام به تولید انواع دستگیره دیجیتال و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان نموده است. برند کاداس یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده قفل و دستگیره دیجیتال در ایران است.

فروشگاه رایکا هوم در زمینه فروش تجهیزات امنیتی ساختمان فعالیت میکند و محصولات زیادی از برند کاداس را به مشتریان خود عرضه نموده است. شما با هر بودجه ای می توانید نسبت به خرید قفل دیجیتال کاداس و یا سایر برندها از این فروشگاه اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم به موضوع خرید و قیمت قفل دیجیتال کاداس بپردازیم. با فروشگاه رایکا هوم همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص این محصول به دست آورید.

معرفی چند نمونه از قفل دیجیتال برند کاداس

در اینجا با چند مدل از قفل دیجیتال کاداس و همچنین قیمت هر یک آشنا می شویم. کلیه این محصولات در فروشگاه رایکا هوم عرضه شده اند:

قفل کاداس مدل M5

این نوع از قفل کاداس که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است دارای دستگیره اهرمی اکونومی می باشد. برای این نوع قفل می توان تا بیست اثر انگشت را تعریف کرد. صفحه کلید آن لمسی است و علاوه بر اثر انگشت می توان از رمز عبور و کارت نیز برای باز کردن آن استفاده کرد. برای این نوع قفل می توان تا 100 عدد کارت و 20 رمز عبور تعیین کرد. قیمت قفل دیجیتال کاداس مدل M5 حدود 9 تا 10 میلیون تومان است. برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول می توانید به سایت مراجعه و یا با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

برای مشاهده مشخصات کلیه محصولات کاداس عرضه شده در فروشگاه رایکا هوم کلیک کنید. 

قیمت قفل دیجیتال کاداس خرید قفل کاداس m5

قفل دیجیتال رمزی کارتی کاداس (بدون دستگیره) مدل R7-5

برای این قفل می توان تا 10 رمز که بین 4 تا 12 رقم دارند تعریف کرد. صفحه کلید این قفل در حالت معمول مخفی است و فقط در وقت استفاده صفحه کلید روشن می شود. یک فناوری جالب این محصول مجهز بودن آن به کد جعلی است. قفل الکترونیکی قبل از وارد کردن رمز به شما 2 عدد تصادفی میدهد. این کار به دلیل آن است که رد اثر انگشتتان روی کلیه اعداد باشد و کسی نتواند رمز شما را با دیدن اثرانگشتتان روی صفحه کلید تشخیص دهد.

همچنین این محصول دارای سیستم تغذیه اضطراری، سیستم ضد سرقت، سیستم اعلان حریق، سیستم ضد شوک و … است. رنج قیمتی این محصول بین 12 تا 13 میلیون تومان است که شما می توانید برای خرید محصول و یا استعلام دقیق قیمت قفل دیجیتال کاداس بدون دستگیره مدل R7-5 با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

قیمت قفل دیجیتال کاداس بدون دستگیره

قفل و دستگیره دیجیتال S500-c

این محصول دارای 4 زبانه ضد برش و دستگیره اهرمی است. این مدل از قفل کاداس را می‌توان با هفت روش بازگشایی نمود. همچنین اتصال به تلفن همراه، ذخیره کردن 10 رمز عبور، ذخیره کردن 100 اثر انگشت و اتصال به خانه هوشمند به وسیله ریموت کنترل از دیگر قابلیت های این نوع قفل دیجیتال است.

این قفل دارای سنسور اثر انگشتی خازنی سوئدی است که دقت آن بسیار بالاست. محدوده قیمتی این محصول در بازار بین 11 تا 12 میلیون تومان است. برای استعلام قیمت قفل دیجیتال کاداس مدل S500-c با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

قیمت قفل دیجیتال کاداس با قیمت مناسب

نکات مهم جهت خرید قفل دیجیتال کاداس

اگر قصد خرید قفل دیجیتال کاداس را دارید باید قبل از خرید به نکات زیر دقت کنید:

  • قبل از خرید این محصول بهتر است سایر برندها را نیز مورد بررسی قرار دهید و متناسب با بودجه خود، ظاهر و کیفیت و کشور سازنده نسبت به خرید قفل دیجیتال اقدام کنید.
  • در مورد شرکت واردکننده و فروشنده این محصول تحقیقات لازم را به عمل آورید و از صداقت فروشنده در مورد نوع برند، کشور سازنده و کیفیت محصول مطمئن شوید.
  • در مورد گارانتی محصول قبل از خرید مطمئن شوید.
  • از خدمات پس از فروش ، نصب و سایر موارد خرید اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • در مورد اعتبار فروشنده محصول تحقیق کنید. شرکتهای بسیاری نسبت به واردات قفل های دیجیتال اقدام می کنند ولی خدمات پس از فروش ، گارانتی و سایر موارد را به درستی پوشش نمی دهند. فروشگاه رایکا هوم با سال ها سابقه در زمینه فروش محصولاتی نظیر قفل و دستگیره دیجیتال و سایر لوازم امنیتی ساختمان یکی از معتبرترین فروشگاه ها در این زمینه می باشد.

عوامل موثر بر قیمت قفل دیجیتال کاداس

عوامل گوناگونی می تواند بر قیمت قفل دیجیتال کاداس تاثیر داشته باشد. از آن جمله می توان به کیفیت متریال استفاده شده در قفل دیجیتال، ظاهر و زیبایی قفل، جنس بدنه و قطعات، مدت گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش، تعداد روش های دسترسی برای قفل دیجیتال، امکانات جانبی و پیشرفته قفل دیجیتال و … اشاره کرد.

قیمت قفل دیجیتال کاداس عوامل موثر بر قیمت

کلام آخر

در این مقاله با چند مدل از قفل دیجیتال کاداس و همچنین ویژگی ها و قیمت قفل دیجیتال کاداس آشنا شدیم. اگر قصد تجهیز منزل یا محل کار خود را با قفل دیجیتال دارید می توانید برای مشاوره با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. علاوه بر برند معتبر کاداس سایر برندها از قبیل سامسونگ، یوکا، میلره، بوش، فیلیپس و … در این فروشگاه عرضه شده اند.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *