انکودر هتلی چیست فروشگاه رایکا هوم

انکودر هتلی چیست فروشگاه رایکا هوم


انکودر هتلی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هتل های لوکس و گران قیمت امروزی از دستگاههای هوشمند گوناگونی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود استفاده می کنند. تجهیزات امنیتی می تواند اعتبار یک هتل را در نزد مشتریان بالا ببرد. یکی از دستگاههایی که جزء تجهیزات هتل برای مدیریت بهتر کارکنان و مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد انکودر هتلی است.

در این مقاله با عنوان انکودر هتلی چیست؟ قصد داریم به تعریف این دستگاه پرداخته و کاربردهای آن را بیان کنیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی ساختمان ها و هتل ها از جمله انکودرهای هتلی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

انکودر هتلی چیست؟

 انکودر (Encoder) دستگاهی جهت صدور کارت در پروژه های اداری و هتلی است. این دستگاه برای کاربران کارتهای دارای زمان صادر می نماید. انکودر به خودی خود کاربردی ندارد و تنها وقتی به نرم افزارهای هتلی متصل گردد فرامین را روی کارتها اعمال می کند. انکودر همچنین بعنوان قفل سخت افزاری هم شناخته میشود. یعنی بدون انکودر و یا عدم اتصال آن به سیستم ، عدم فعال شدن نرم افزار قفلهای هتلی را به دنبال دارد.

به وسیله این دستگاه می توان پاورسوئیچ ها، قفلهای هوشمند، کارتهای میهمانان و کارکنان، ریدرهای آسانسور و … را تعریف نمود. انکودر نیازی به درایور ندارد و به صورت plug and play مورد استفاده قرار می گیرد. این به معنی آنست که به محض اینکه اتصال به سیستم انجام می شود دستگاه فعال شده و می توان از آن استفاده کرد. انکودر هتلی فقط با کابل یو اس بی به سیستم وصل می شود و به جریان برق یا باتری نیازی ندارد.

انکودر هتلی چیست انکودر افلاین

انواع انکودر هتلی

انکودرهای هتلی دارای انواع زیر می باشد:

  •  انکودر هتلی آنلاین
  • انکودر هتلی آفلاین
  • انکودر اداری آنلاین
  • انکودر اداری آفلاین
  • انکودر اسمارت

کاربردهای انکودر هتلی چیست؟

  • گزارش گیری ترددها به وسیله کارت گزارش گیری
  • تبدیل کارتهای تعریف شده به کارت های خام
  • تبدیل کارتهای میهمانان هتل به کارت خانه دار یا مدیر
  • فعال کردن قفلها، ریدرهای اسانسور، پاورسوئیچ ها و …
  • امکان صدور کارت زمان دار برای کاربران
انکودر هتلی چیست خرید انکودر آنلاین

معرفی انکودرهای هتلی در فروشگاه رایکا هوم

در فروشگاه رایکا هوم انواعی از انکودرهای هتلی عرضه شده است. چنانچه قصد تجهیز هتل خود را دارید می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. انواع انکودرهای هتلی فروشگاه رایکا هوم عبارتند از :

  • انکودر هتلی Alock : ابزاری پیشرفته جهت تعریف و صدور کارت جهت میهمانان هتل و یا کارمندان ادارات می باشد.
  • انکودر هتلی آنلاین ALOCK مدل PS1 پلاس : از پیشرفته ترین انکودرهای هتلی است و می تواند بصورت آنلاین با سیستم های هتل داری و دستگیره ها تحت شبکه داخلی ارتباط داشته باشد.
  • انکودر اثر انگشتی هوشمند ALOCK مدل PS5 پلاس : با این مدل از انکودر نیاز به تعریف کارت جهت میهمانان هتل نیست. تنها کافیست اثر انگشت میهمان برای دستگاه تعریف شود و برای این اثر انگشت مدت اعتبار اقامت در هتل تعریف گردد.
  • انکودر و نرم افزار : صدورت کارت و تعیین نوع کاربر و سطح دسترسی را می توان با این دستگاه انجام داد.
  • PDA IR (انکودر پرتابل) : این دستگاه به صورت RF می تواند با قفلها و دستگیره ها ارتباط داشته و نیازی به کابل و سیم برای آن نیست. این انکودر پرتابل با دو عدد باطری قلمی کار می کند. PDA IR قابلیت تعریف و صدور کارت را ندارد.
انکودر هتلی چیست قیمت انکودر هتلی

کلام آخر

در این مقاله با موضوع انکودر هتلی چیست و کاربردهای آن کدام است با تعریف انکودر هتلی ، انواع و کاربردهای آن آشنا شدیم. همچنین انواع انکودر هتلی عرضه شده در فروشگاه رایکا هوم را به شما معرفی کردیم. چنانچه قصد خرید انکودر هتلی یا سایر تجهیزات هتلی و امنیتی ساختمان را دارید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *