بهترین برند قفل هوشمند فروشگاه رایکا هوم

بهترین برند قفل هوشمند فروشگاه رایکا هوم


بهترین برند قفل هوشمند کدام است؟ با پیشرفت تکنولوژی دیگر استفاده از قفل های معمولی و قدیمی امنیت لازم را ایجاد نمی کند . به همین منظور صنعت قفل دچار تغییراتی شد تا همگام با پیشرفتهای علم و فناوری رشد کرده و محصولات جدیدی نظیر قفل هوشمند تولید کند. ولی واقعا قفل هوشمند چیست؟ و بهترین برند قفل هوشمند کدام است؟ در این مقاله با رایکا هوم همراه باشید تا به این سوالات شما پاسخ داده شود .

قفل هوشمند چیست؟

قفل هوشمند نوعی وسیله الکترو مکانیکی است که جهت محافظت بیشتر محل کار یا فضای خانه به کار می رود . این قفل ها با فناوری بلوتوث و وای فای امکان کنترل از راه دور را به شما می دهند تا بتوانید با گوشی هوشمند خود نسبت به باز و بسته کردن درب اقدام کنید. همچنین شما می توانید با اثر انگشت ، کارت ، وارد کردن رمز و یا تشخیص چهره اجازه ورود و خروج را به اشخاص معین بدهید و از عبور و مرور سایر افراد به منزل یا محل کار جلوگیری نمایید. این قفل ها نیازی به کلید فیزیکی مشابه قفل های قدیمی ندارند و دیگر نیاز نیست که نگران گم کردن دسته کلید خود باشید.

مقاله پیشنهادی : چرا باید قفل هوشمند دیجیتال را انتخاب کرد؟

قفل هوشمند چیست انواع قفل هوشمند

انواع قفل هوشمند

با توجه به اینکه در بازار انواعی از قفل های هوشمند به چشم می خورد نباید بدون تحقیق و بررسی همه جوانب نسبت به خرید اقدام کرد. چرا که در مورد قابلیت برخی قفل های هوشمند در تبلیغات بزرگ نمایی شده و سطح لازم از کیفیت و امنیت را به شما نمی دهند. در اینجا با انواع قفل هوشمند آشنا می شویم :

  • قفل دیجیتال رمزی یا کدی : این قفل با شناسایی PIN کد کار می کند و شما با ایجاد کد انحصاری می توانید نسبت به باز و بسته کردن درب اقدام کنید . این قفل ها تا 25 کد را می توانند در خود ثبت کنند.
  • قفل درب دیجیتال بیومتریک : در این قفل های به جای کلید از اطلاعات شخصی فرد از قبیل اثر انگشت ، تشخیص چهره و یا صدای فرد استفاده می شود .
  • قفل هوشمند وای فای (بدون کلید و کنترل از راه دور) : در قفل های هوشمند که با وای فای کار می کنند کافیست شما به اینترنت متصل باشید و بتوانید از راه دور نسبت به کنترل ورود و خروج اقدام نمایید. این سیستم به تلفن یا کامپیوتر شخصی شما وصل می شود و شما می توانید به راحتی نسبت به کنترل قفل اقدام کنید.
  • قفل درب دیجیتال کارت RFID : کلمه RFID مخفف عبارت شناسایی فرکانس رادیویی می باشد . در اینگونه قفل ها با گرفتن کارت نزدیک قفل درب باز می شود.

بیشتر بخوانید : قفل الکترونیکی درب منزل چیست؟

قفل هوشمند چیست قیمت قفل هوشمند

بهترین برند قفل هوشمند چیست ؟

برای پاسخ به این سوال که بهترین برند قفل هوشمند چیست باید ببینیم برای چه منظوری قرار است از قفل هوشمند استفاده کنیم. برندهای معتبر و گوناگونی در بازار وجود دارند که اقدام به تولید انواع قفل هوشمند می کنند. ولی با این حال می توان به برندهای سامسونگ ، یوکا ، میلر ، گیتمن ، آگوست و … در این زمینه اشاره کرد .

قفل هوشمند سامسونگ بهترین برند قفل هوشمند

برند سامسونگ نه تنها در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری ، کنسول بازی و لوازم خانگی فعالیت دارد بلکه در زمینه قفل های هوشمند هم وارد عرصه شده است . قفل های هوشمند سامسونگ نیز همانند سایر محصولات این کمپانی همگی با کیفیت و معتبر هستند و از بهترین برند قفل هوشمند محسوب می شوند. برای خرید انواع قفل هوشمند از برندهای معتبر با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید .

خرید قفل هوشمند

اگر برای منزل ، ویلا ، محل کار ، مراکز اداری و تجاری و … قصد خرید بهترین برند قفل هوشمند را دارید به شما تبریک می گوییم. قفل هوشمند بهترین انتخاب برای حفظ امنیت و آرامش شما در محل کار و منزل می باشد . اگر نسبت به انواع قفل هوشمند اطلاعاتی ندارید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید و نسبت به خرید قفل هوشمند مناسب اقدام کنید . رایکا هوم بهترین ها را از بهترین برندها و نازل ترین قیمت ها تقدیم مشتریان محترم این مجموعه می نماید . کافیست با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید .

قیمت بهترین برند قفل هوشمند

با توجه به اینکه اکثر قفل های هوشمند تولیدات خارجی و وارداتی هستند با نوسانات قیمت ارز و دلار دستخوش تغییر قیمت می شوند . بنابراین نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه کرد . هر چند در سایت های گوناگون با قیمت های گوناگونی مواجه هستیم که در وقت خرید با تناقض قیمت روبرو می شویم. اگر قصد خرید قفل هوشمند را برای منزل ، محل کار و ویلای خود دارید با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا از کم و کیف قیمت ها و مشخصات کالا آگاه شوید .

مطلب مرتبط : ویژگی های منحصر به فرد قفل های دیجیتال 

قفل هوشمند چیست بهترین برند قفل هوشمند

کلام آخر

در این مقاله با بهترین برند قفل هوشمند آشنا شدیم و انواع قفل هوشمند را شناختیم. همچنین با مرکزی معتبر جهت خرید انواع قفل هوشمند آشنا شدیم . اگر هنوز به سوالات خود در زمینه انواع قفل های هوشمند نرسیده اید توصیه می کنیم به قسمت مجله سایت رایکا هوم مراجعه نموده و پاسخ سوالات خود را در مقالات ما بیابید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، تجهیزات هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته قفل های هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *