ویژگی‌های منحصر به فرد قفل های دیجیتال

ویژگی‌های منحصر به فرد قفل های دیجیتال


ویژگی‌ منحصر به فرد قفل دیجیتال کدامند ؟

تکنولوژی‌های مختلف نقش اساسی در زندگی روزمره مردم در سراسر جهان بازی می‌کنند و تصور دنیای امروزی بدون تکنولوژی به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست. هدف اساسی استفاده از این تکنولوژی‌ها، افزایش راحتی و امنیت می‌باشد. به‌ویژه امنیت که دغدغه تمام مردم است. قفل های دیجیتال

 یکی از نقاطی که امنیت آن بسیار مهم است درب ورودی ساختمان می‌باشد که بیشترین جرم و جنایت از این مکان انجام می‌شود؛ این امر باعث شد تا شرکت‌های بزرگ اقدام به تولید محصولات امنیتی برای کنترل ورود و خروج و افزایش امنیت درب ورودی نمایند. یکی از این محصولات قفل دیجیتال است که در چند سال اخیر از استقبال بی‌نظیری در سراسر جهان برخوردار بوده است. امنیت، راحتی و زیبایی از دلایل اصلی جایگزینی قفل‌های قدیمی با قفل‌های دیجیتال می‌باشد که فروش بالای آن‌ را توجیه می‌‎کند.

قفل دیجیتال چگونه کار می‌کند؟ ق

نوعی قفل الکترومکانیکی است که برای کنترل ورو هاید و خروج و افزایش امنیت درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این قفل‌ها می‌توان از طریق روش‌های پیشرفته دسترسی پیدا کرد.تنظیمات و راه‌اندازی قفل دیجیتال از طریق بردهای الکترونیکی هوشمند انجام می‌گیرد که وظیفه راه‌اندازی و ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر را برعهده دارند.

دکمه‌هایی روی بدنه داخلی وجود دارد که وظیفه تنظیمات و ارسال اطلاعات روی برد را بر عهده دارند. پس از فشردن دکمه تنظیمات، اعدادی روی صفحه لمس به نمایش در می‌آید. هر یک از این الگوهای عددی بخشی از تنظیمات قفل را فعال می‌کند. هنگام معرفی پارامترهای دسترسی، اطلاعات معرفی شده به صورت کدهای عددی در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود. در صورت استفاده مجدد کاربر از پارامترهای دسترسی، اطلاعات ارسال شده با اطلاعات ذخیره شده مقایسه می‌شود و در صورت تطابق، هویت شخص تایید و اجازه دسترسی به آن داده می‌شود.

تمامی این موارد در کسری از ثانیه رخ می‌دهد تا بدون معطلی و راحت درب باز شود.

روش‌های دسترسی به قفل های دیجیتال

یکی از مزایای فوق العاده قفل‌های دیجیتال نسبت به قفل‌های قدیمی و سنتی، دسترسی امن و بدون کلید به درب ورودی است که باعث راحتی در رفت و آمد و افزایش امنیت می‌شود. تعداد روش‌های دسترسی یکی از عوامل اثرگذار در قیمت قفل دیجیتال است.

  • رمز عبور
  •  کارت RFID
  •  اثر انگشت
  • ریموت کنترل
  • تلفن همراه
  • کلید مکانیکی

معمولا یک قفل دیجیتال شامل یک یا چند روش دسترسی یاد شده می‌باشد.

قفل الکترونیکی کمدی

دلایل استفاده از قفل های دیجیتال به جای قفل مکانیکی

بالا بودن قیمت قفل های دیجیتال به دلیل ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد این نوع قفل است اما قیمت بالای آن نباید شما را از خرید این محصولات امنیتی پشیمان کند. آشنایی کلی با مزایای قفل های دیجیتال شما را به خرید این محصولات مجاب خواهد کرد. مزایایی که در هیچ یک از مدل‌های قفل مکانیکی هم زمان با هم دیده نخواهد شد.

راحتی در رفت و آمد:

قفل دیجیتال با ارائه راهکارهای هوشمند و بدون کلید جهت دسترسی به درب ورودی، راحتی در رفت و آمد را برای کاربران فراهم می‌آورد. همچنین این نوع قفل‌ها با داشتن ویژگی‌هایی مانند کنترل از راه دور و بی سیم درب ورودی، مکانیزم قفل اتوماتیک و … بسیاری از مشکلات قفل‌های قدیمی را رفع می‌کنند.

افزایش امنیت درب ورودی:

قفل دیجیتال با داشتن ویژگی‌های امنیتی مانند آلارم هشدار نفوذ غیرمجاز، بدنه بسیار مقاوم، مغزی ضد سرقت و … امنیت درب ورودی را دوچندان می‌کند و زندگی امن را برای شما فراهم خواهد کرد.

زیبایی:

طراحی منحصر به فرد و رنگ‌بندی متنوع قفل‌های دیجیتال چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و حس زیبایی‌شناسی فوق العاده‌ای را به هرنوع معماری می‌بخشد. همین برتری و مزایا تنها دلیل بالا بودن قیمت قفل دیجیتال نسبت به قفل‌های معمولی است اما زندگی راحت و امنی که قفل‌های دیجیتال برای شما فراهم می‌آورند ارزش سرمایه‌گذاری بیشتر را خواهد داشت.

ویژگی‌های منحصر به فرد قفل های دیجیتال

حال نوبت به آشنایی با ویژگی‌های قفل های دیجیتال می‌رسد که در گران‌ترین و بهترین قفل‌های مکانیکی نیز نظیر آن‌ را نخواهید یافت. ویژگی‌هایی که با وجود بالا بودن قیمت قفل دیجیتال نسبت به قفل‌های معمولی، به همین راحتی نمی‌توان از آن گذشت.

  • · دسترسی بدون کلید
  • · مکانیزم قفل کودک
  • · آلارم هشدار حوادث امنیتی
  • · مغزی ضد سرقت
  • · مصرف بهینه انرژی
  • · منبع تغذیه اضطراری
  • · نصب بسیار آسان
  • · اتصال به سیستم‌های هوشمندسازی و امنیتی
  • · کنترل از راه دور قفل های دیجیتال توسط تلفن همراه
  • · حالت تنظیم صدا

مکانیزم قفل های دیجیتال چگونه است؟

مکانیزم پیچیده قفل های دیجیتال موضوع دیگری است که باید جهت امنیت این قفل به آن اشاره کرد. قفل یا دستگیره معمولی دارای  یک مکانیزم ساده مکانیکی و یک توپی کوچک می باشد که با انواع شوک های ناگهانی از جمله ضربه یا حرارت باز می شود اما مکانیزم قفل های دیجیتال با فرآیند بسیار پیچیده تری نسبت به قفل یا دستگیره معمولی کار می کند.جالب است بدانیم مکانیزم قفل یا دستگیره دیجیتال استاندارد ، مقاومت بسیار بیشتری در برابر فشار و ضربه مکانیکی نسبت به قفل یا دستگیره معمولی دارند.
همچنین نمونه های استاندارد این کالا تا دمای 80درجه سانتی گراد نسبت به شوک های حرارتی مقاومت می کنند.

شاید این سوال به ذهن شما برسد که چون این مکانیزم ها به صورت الکترونیکی کار می کنند، یک شوک ناگهانی الکتریکی می تواند این قفل ها را از مدار خارج کند. ولی باید بدانید یک قفل یا دستگیره الکترونیکی استاندارد می تواند تا 30 هزار ولت در برابر یک شوک الکتریکی از خود مقاومت نشان دهد

شاید بارها شنیده باشید که منزلی در یک آپارتمان مورد سرقت قرار .گرفته است و حتی آپارتمان های مجاور از باز شدن .درب و ورود سارق به منزل همسایه با خبر نشده اند.یک قفل یا دستگیره دیجیتال استاندارد این مشکل را حل کرده است. باید بدانیم قفل دیجیتال در زمان باز شدن به صورت غیر متعارف ، شروع به آلارم می کند و حتی قابلیت اتصال به سیستم های آلارم دیگر را نیز دارد.

 این اتفاق بسیار رخ داده است که در شرایط غیر مترقبه از.جمله آتش سوزی، قفل های معمولی به جهت حرارت بالا دچار مشکل شده. و حتی از سمت داخل باز نشده و شخص داخل خانه محبوس شده است.یک قفل یا دستگیره هوشمند استاندارد ، دارای سنسور حریق بوده و در چنین مواردی به صورت کاملا اتوماتیک قفل درب را باز می کند.

راحتی در رفت و آمد را به اعضای خانه خود هدیه دهید.

برای همه افراد پیش آمده که هنگام مراجعت به.منزل و جهت ورود و باز کردن قفل معمولی ، دقایق زیادی.را جهت پیدا کردن دسته کلید خود در میان انبوه وسایل داخل ماشین یا کیف شخصی بگذرانند و پس از آن نیز نوبت به جدا کردن کلید درب ورودی از مابقی کلید ها و هم چنین قراردادن آن کلید در زبانه مخصوص قفل خواهد بود.

مسلما بازکردن یک قفل یا دستگیره رمزی توسط رمز شخصی این مراحل را نخواهد.داشت و هم چنین بازکردن یک قفل توسط کارت.یا تگ نیز بسیار ساده تر از انجام کلیه این مراحل خواهد بود. و سهل تر از همه این موارد تنها قراردادن انگشت خود بر روی سنسور اثر انگشت یک قفل یا دستگیره اثر انگشت می باشد.

پس با قفل های دیجیتال راحتی و آسایش را برای بارها تردد همه افراد منزل فراهم آوردید

خرید قفل دیجیتال سامسونگ SHP-DP960

قفل دیجیتال سامسونگ مدل DR 900 برترین قفل 2021

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!