مرکز فروش چشمی دیجیتال فروشگاه رایکا هوم

مرکز فروش چشمی دیجیتال فروشگاه رایکا هوم


مرکز فروش چشمی دیجیتال درب در تهران

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی لزوم استفاده از چشمی درب بیش از پیش احساس می شود. چشمی های قدیمی تنها یک لنز کوچک بود که روی درب نصب می شد ولی چشمی های دیجیتال قابلیت های بیشتری دارند. چشمی دیجیتال یا تصویری در دو مدل بی سیم و با سیم تولید می شود. این چشمی ها سوراخی به اندازه همان چشمی های قدیمی روی درب نیاز دارند.

شما می توانید با خارج کردن چشمی قدیمی اقدام به جاگذاری چشمی دیجیتال نمایید و دیگر نیازی به سوراخ کاری مجدد نیست. چشمی دیجیتال یا الکترونیکی دو قسمت دوربین و مانتور دارد. این چشمی ها غالبا به امکاناتی از قبیل دید در شب، زنگ درب و سنسور حرکتی مجهز هستند.

حال اگر قصد خرید چشمی دیجیتال را دارید و به دنبال مرکز فروش چشمی دیجیتال درب در تهران هستید با ما در این مقاله همراه باشید. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده تجهیزات امنیتی ساختمان از جمله چشمی های دیجیتال شما را به مطالعه این مقاله دعوت می‌کند.

مرکز فروش چشمی دیجیتال با تخفیف ویژه

مزایای استفاده از چشمی دیجیتال

  • زاویه دید چشمی دیجیتال در مقایسه با چشمی ساده بیشتر است.
  • تصاویر نامفهوم و ناواضح در چشمی دیجیتال کاملا قابل تشخیص هستند.
  • کیفیت چشمی دیجیتال در مقایسه با چشمی ساده بیشتر و مطلوب تر است.
  • کودکان و سالمندان با نگاه به مانیتور چشمی دیجیتال درب میتوانند فرد پشت درب را به راحتی ببینند.
  • نصب چشمی دیجیتال نیازی به برق و سیم کشی ندارد.
  • در صورت خاموش بودن چراغ راهرو و راه پله به دلیل دوربین دید در شب باز هم می توان فرد پشت درب را دید.
  • دارای ظاهری لوکس و شیک است.
  • چشمی دیجیتال درب با باتری کار می کند و هشدار اتمام باتری دارد.
  • این چشمی ها دارای سنسور حرکتی و کارت حافظه هستند و اگر حرکتی پشت درب وجود داشته باشد دوربین شروع به ضبط عکس و فیلم از فرد پشت درب می کند.
  • امکان تنظیم نمودن صدای زنگ و زوم کردن تصویر در این چشمی ها وجود دارد.
  • چشمی های دیجیتال را میتوان روی همه انواع درب های چوبی، فلزی و … نصب کرد.
مرکز فروش چشمی دیجیتال با تخفیف 30 درصد

معتبرترین مرکز فروش چشمی دیجیتال درب در تهران

فروشگاه رایکا هوم سالهاست در زمینه فروش تجهیزات امنیتی ساختمان ها فعالیت دارد. به جرات می توان گفت یکی از معتبرترین مرکز فروش چشمی دیجیتال درب در تهران رایکا هوم است چرا که تنوع محصول، کیفیت و اصالت کالا، ضمانت نامه و گارانتی محصول و … را در راس امور خود قرار داده است.

شما می توانید برای تهیه کلیه تجهیزات ایمنی ساختمان اعم از قفل و دستگیره دیجیتال، چشمی دیجیتال درب، دزدگیر هوشمند، پنل کنترل تردد و … با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید. کلیه محصولات این فروشگاه با ضمانت اصل بودن کالا به شما تحویل می شود و شما می توانید از بابت کیفیت و قیمت با خیال راحت از این مجموعه خرید نمایید.

برای مشاهده چند نمونه از چشمی دیجیتال درب کلیک کنید.

نکات مهم خرید چشمی دیجیتال درب

  • از معیارهای مهم خرید چشمی دیجیتال اندازه صفحه و کیفیت تصویر است. پس در هنگام خرید این موضوع را مدنظر قرار دهید.
  • امکاناتی نظیر ارسال اس ام اس، اتصال به وای فای، برقراری تماس و … خصوصا برای افرادی که مدت طولانی خارج از منزل هستند و یا ماهها منزل را خالی می گذارند بسیار مهم است. پس در وقت خرید چشمی دیجیتال چک کنید که این قابلیت ها را داشته باشد.
  • زاویه دید 180 درجه بهترین زاویه دید برای دوربین چشمی است چرا که همه اطراف درب را پوشش می دهد. در هنگام خرید مطمئن شوید که چشمی دیجیتالی که می خرید از نوع 180 درجه باشد.
  • اغلب چشمی های دیجیتال با باتری کار می کنند کما اینکه برخی از آنها به برق اتصال دارند. مطمئن شوید که چشمی باتری خور باشد و از باتری های با کیفیت برای شارژ آن استفاده کنید.
  • قیمت محصول یکی دیگر از مهمترین نکات خرید است. با توجه به بودجه خود می توانید چشمی دیجیتال موردنیاز خود را تهیه نمایید. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع چشمی دیجیتال مناسب با هر بودجه ای است.
مرکز فروش چشمی دیجیتال در شهر تهران

کلام آخر

در این مقاله با لزوم استفاده از چشمی دیجیتال و مزایای آن نسبت به چشمی های ساده آشنا شدیم. همچنین با یکی از بهترین مرکز فروش چشمی دیجیتال درب در تهران آشنا شدیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواعی از چشمی های دیجیتال از برندهای مطرح دنیا می‌باشد. شما می توانید برای مشاهده تنوع محصولات به سایت مراجعه نموده و در صورت نیاز با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *