پنل سرتختی ای لاک لمسی فروشگاه رایکا هوم

پنل سرتختی ای لاک لمسی فروشگاه رایکا هوم


پنل سرتختی ای لاک لمسی

در اغلب هتل ها در کنار تخت ها پنل هایی برای خاموش و روشن کردن چراغها، تهویه و … تعبیه می شود. این پنل ها لمسی هستند و روشن یا خاموش بودن آیکون ها نشان دهنده استفاده یا عدم استفاده از آنهاست. یکی از برندهای معتبر که اقدام به عرضه تجهیزات هتلی از جمله پنل سرتختی نموده است برند ALOCK است.

در این مقاله قصد داریم اختصاصا به معرفی پنل سرتختی ای لاک لمسی بپردازیم. اگر علاقمند هستید در این خصوص مطالبی بیاموزید و یا به عنوان پیمانکار قصد تجهیز هتل را دارید با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده عمده و جزئی تجهیزات هتلی و امنیتی ساختمان همراه شوید.

پنل سرتختی چیست؟

صفحات لمسی که در کنار تخت هتل ها نصب می شوند و برای کنترل نور، تهویه و یا سایر دستورات در اتاق به کار می روند پنل سرتختی می گویند. این پنل ها در انواع سایز و با انواع قابلیت ها تهیه می شوند. یکی از ملزومات هوشمند کردن هتل ها و لوکس بودن آنها وجود پنل های هوشمند اعم از پنل نمایشگر بیرون اتاق، پنل نمایشگر داخلی و پنل سرتختی است. در این مطلب به صورت اختصاصی به پنل سرتختی ای لاک لمسی خواهیم پرداخت که در فروشگاه رایکا هوم عرضه شده است.

پنل سرتختی ای لاک لمسی خرید پنل

مشخصات پنل سرتختی ای لاک لمسی

این پنل دارای امکانات آنلاین و آفلاین است که شامل موارد زیر است:

  • دارا بودن کلیدهای لمسی برای کنترل برق لامپهای اتاق
  • وجود کلید Clean Room برای نظافت اتاق (به صورت آنلاین و آفلاین)
  • دارا بودن پریز بین المللی جهت انواع دو شاخه های برق (220 ولت)
  • قابلیت متصل شدن به سیستمهای آفلاین و آنلاین
  • دارا بودن پورت یو اس بی جهت شارژ انواع تجهیزات شارژی نظیر موبایل با انواع پورتها (5 ولت)
  • قابلیت روشن نمودن نمایشگرهای پنل اتاق و همچنین ارسال اطلاعات آنلاین به کامپیوتر پذیرش، مدیر خانه داری، مدیر داخلی هتل و …
  • دارای کلید لمسی Do Not Disturb (مزاحم نشوید) با قابلیت متصل شدن به پنلهای نمایشگر اتاق به صورت آنلاین و آفلاین
  • و …
پنل سرتختی ای لاک لمسی خرید تجهیزات هتل

قیمت پنل سرتختی ای لاک لمسی

قیمت پنل های لمسی از جمله پنل سرتختی ای لاک لمسی با توجه به قابلیت های آنها متفاوت است. همچنین با نوسانات قیمت دلار و ارز در کشور ما ، قیمت این محصول مطابق با قیمت روز دلار و ارز دچار تغییراتی می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق پنل سرتختی ای لاک لمسی و یا سایر محصولات فروشگاه رایکا هوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله با تعریف پنل سرتختی و پنل سرتختی ای لاک لمسی آشنا شدیم. همچنین با قابلیت ها و مشخصات آن آشنایی اجمالی پیدا کردیم. اگر قصد خرید عمده و یا جزئی از این محصول دارید برای دریافت مشخصات بیشتر و خرید حضوری یا آنلاین با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

پنل سرتختی ای لاک لمسی با تخفیف ویژه

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *