قیمت قفل الکترونیکی کارتی فروشگاه رایکا هوم

قیمت قفل الکترونیکی کارتی فروشگاه رایکا هوم


قیمت قفل الکترونیکی کارتی 

قفل الکترونیکی کارتی یکی از انواع پرطرفدار قفل های الکترونیکی است که به وسیله کارت می توان اقدام به باز کردن آنها نمود. از قفل های کارتی اغلب در هتل ها استفاده می شود و که علاوه بر گشودن درب اتاق باعث به کار افتادن سیستم روشنایی و تهویه اتاق نیز می شود. البته استفاده از قفل کارتی تنها محدود به هتل ها نمی شود و در باشگاهها ، ادارات و … نیز می توان از آنها استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم به مقوله قیمت قفل الکترونیکی کارتی بپردازیم پس با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان همراه باشید.

قفل کارتی چیست؟

یکی از انواع قفل های هوشمند، قفل کارتی است که استفاده از آن بسیار ساده و در عین حال امنیت بالایی دارد. باز کردن قفل کارتی تنها منوط به داشتن کارت است که همین امر موجب شده سارقان در باز کردن این درب ها با شکست روبرو شوند. شما تنها با نزدیک کردن کارت مخصوص قفل الکترونیکی کارتی به قفل می توانید آن را باز کنید. کارت کم جا و سبک است و حمل آن در کیف یا جیب ابدا با دشواری همراه نیست.

قیمت قفل الکترونیکی کارتی خرید قفل کارتی با تخفیف ویژه

قیمت قفل الکترونیکی کارتی

از آنجا که قفل الکترونیکی کارتی در برندها و مدل های گوناگون در بازار موجود است نمی توان یک قیمت واحد برای این محصول ارائه داد. قیمت قفل الکترونیکی کارتی به عواملی همچون قابلیت های قفل هوشمند، کشور سازنده، نام برند و متریال مصرفی بستگی دارد. شما می توانید برای استعلام قیمت قفل الکترونیکی کارتی از انواع برندها و مدل ها با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. در اینجا با چند نمونه از قفل الکترونیکی کارتی از برندهای معتبر که در فروشگاه رایکا هوم موجود می باشند آشنا می شویم.

قفل کارتی هتلی Mars

بی شک امنیت یک هتل از مهمترین فاکتورها برای انتخاب هتل از طرف مشتریان است. قفل کارتی هتلی مارس یکی از امن ترین و با کیفیت ترین انواع قفل کارتی هتلی است که تا 50 کارت امکان شناسایی دارد. همچنین امکان تعریف رمز عبور یک بار مصرف برای این قفل مهیاست و همزمان می توان 5 رمز مختلف را برای آن تعریف کرد.

این قفل علاوه بر کارت RFID دارای کلید مکانیکی نیز هست تا در مواقع اضطراری بتوان برای گشودن درب از آن استفاده کرد. امکان فعال کردن قابلیت مزاحم نشوید در این قفل وجود دارد و میهمانان هتل می توانند با خیال راحت درب را از داخل قفل کرده و نگران مزاحمت پرسنل از بیرون درب نباشند.

قیمت قفل الکترونیکی کارتی قفل کارتی مارس

قفل دیجیتال کمد کارتی مدل AL-108

یکی دیگر از انواع قفل الکترونیکی کارتی قفل های کمدی هستند که بیشتر در باشگاهها و استخرها مورد استفاده قرار می گیرند. از این قفل ها برای افزایش امنیت کمد لوازم ورزشکاران استفاده می شود تا نگران اشیاء داخل کمدشان نباشند. این مدل قفل دیجیتالی تنها به وسیله کارت فعال نمی شود و می توان از تگ جاسوئیچی نیز برای گشودن آن استفاده کرد. این تگ ها به صورت دستبند ساخته می شوند تا به راحتی قابل حمل باشند. این قفل ها در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند و همین موضوع باعث می شود در استخرها و باشگاهها بتوان از آن استفاده کرد.

دستگیره کارتی هتلی ای لاک (آنلاین) مدل Gold

این مدل دستگیره کارتی توسط پذیرش قابلیت کنترل آنلاین دارد و این کار به وسیله ریموت انجام می شود. قابلیت حذف اعتبار، تمدید و تعریف اعتبار جدید برای این قفل وجود دارد و این ویژگی برای هتل ها بسیار مفید است. چرا که میهمانانی که نسبت به تخلیه اتاق اقدام نکرده اند و یا تسویه حساب نکرده اند امکان دسترسی به اتاق را نخواهند داشت. از طرفی قابلیت گزارش گیری و کنترل تردد آنلاین به وسیله پذیرش وجود دارد. این موضوع در مسائل امنیتی و قضایی از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مشاهده سایر ویژگی های این دستگیره الکترونیکی کارتی اینجا کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی : میزان امنیت قفل هتلی کارتی چقدر است؟

قیمت قفل الکترونیکی کارتی قفل آنلاین ای لاک

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از قفل الکترونیکی کارتی آشنا شدیم و در مورد قیمت قفل الکترونیکی کارتی مطالبی آموختیم. اگر قصد خرید قفل الکترونیکی کارتی برای هتل، باشگاه، استخر، مراکز اداری و یا منزل خود را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. به دلیل نوسانات قیمت ارز و دلار توصیه می کنیم قبل از اقدام به خرید از طریق کارشناسان ما قیمت دقیق را جویا شوید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *