انواع قفل هوشمند بوش فروشگاه رایکا هوم

انواع قفل هوشمند بوش فروشگاه رایکا هوم


استفاده از قفل و دستگیره های هوشمند امروزه بسیار رایج شده است که علت آن می تواند به دلیل امنیت بالا و لوکس بودن آنها باشد. ولی تنها این دو دلیل موجب محبوبیت تجهیزات امنیتی ساختمان نشده است. انواع قفل های هوشمند دارای قابلیت های فراوانی هستند که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

در این مقاله مشخصا قصد داریم به معرفی انواع قفل هوشمند بوش بپردازیم و با چند نمونه از بهترین آنها آشنا شویم. اگر قصد تجهیز نمودن منزل یا محل کار خود به وسیله قفل هوشمند را دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره هوشمند از برندهای معتبر بوش ، سامسونگ ، میلره ، آی لاک ، فیلیپس و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی انواع قفل هوشمند بوش

در اینجا با چند نمونه از انواع قفل هوشمند بوش آشنا می شویم. همه این محصولات در فروشگاه رایکا هوم موجود می باشد. برای خرید عمده و جزئی این محصولات با کارشناسان فروش رایکا هوم در تماس باشید.

قفل هوشمند EL800 بوش

یکی از انواع قفل هوشمند بوش مدل EL800 است که طراحی بی صدا و مصرف برق بسیار کمی دارد. این قفل برای خانه های لوکس بهترین گزینه است. از طریق اثر انگشت ، کلید مکانیکی ، کارت سوایپ و شبکه از راه دور میتوان اقدام به باز کردن آن کرد. کلیدهای لمسی این قفل بسیار حساس هستند و اثر انگشت آن نیمه هادی است.

دارای منبع تغذیه اضطراری یو اس بی است و در صورت کم شدن باتری هشدار برای کاهش باتری دارد. بدنه قفل اتوماتیک است و هشدار دستکاری پنل دارد. تعداد اثر انگشتی که میتوان در آن ثبت کرد یکصد عدد و همچنین 100 پسورد و 100 عدد کارت می توان برای آن تعریف کرد. برای اطلاع از سایر مشخصات این قفل و سایر انواع قفل هوشمند بوش و یا سایر برندها می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

انواع قفل هوشمند بوش خرید قفل بوش EL800

قفل و دستگیره هوشمند el600v بوش

قفل و دستگیره تشخیص چهره سه بعدی EL600V یکی از بهترین انواع قفل هوشمند بوش است. این قفل و دستگیره توسط رمز عبور ، تشخیص چهره ، اثر انگشت ، کارت ، کلید و شبکه از راه دور قابل باز کردن است. قابلیت تشخیص چهره یکی از قابلیت های مهم این نوع قفل و دستگیره هوشمند است. دارای حسگر انسانی ، بدنه قفل اتوماتیک ، هشدار کم شدن باتری و دستکاری پنل است.

به این نوع قفل می توان تا بیست چهره ، یکصد اثر انگشت ، یکصد کارت IC و یکصد پسورد را شناساند. جنس پنل جلوی دستگیره از آلیاژ آلومینیوم و شیشه سکوریت و پنل پشتی از آلومینیوم است. از راه دور می توان به وسیله گوشی همراه به نظارت تصویری از طریق قفل پرداخت و درب را برای فردی که پشت درب ایستاده باز کرد. برای مشاهده سایر ویژگی های این قفل می توانید به سایت فروشگاه رایکا هوم مراجعه نمایید.

دستگیره و قفل هوشمند el600f بوش

یکی دیگر از انواع قفل هوشمند بوش که دارای قابلیت تشخیص چهره سه بعدی خودکار است مدل EL600F است. کلیدهای این قفل بسیار حساس هستند و دارای اثرانگشت نیمه هادی FPC است. علاوه بر فناوری تشخیص چهره به وسیله اثر انگشت ، کارت ، رمز عبور ، کلید مکانیکی و شبکه از راه دور می توان نسبت به باز کردن قفل اقدام کرد.

برای این نوع از انواع قفل هوشمند بوش نیز همچون برخی مدل های دیگر قابلیت شناساندن 20 چهره ، 100 گروه پسورد ، 100 کارت IC و 100 اثرانگشت وجود دارد. هشدار کم شدن باتری، طراحی دستگیره فشاری ، منبع تغذیه اضطراری یو اس بی از دیگر قابلیت های این قفل هوشمند است. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت محصول می توانید با تیم فروش رایکا هوم تماس بگیرید.

انواع قفل هوشمند بوش مدل el600f

قفل هوشمند اتوماتیک FU750 بوش

یکی از جدیدترین انواع قفل هوشمند بوش مدل FU750 است که بدنه ثبت شده کاملا اتوماتیکی دارد. باز کردن این قفل نیز همچون سایر قفل های برند بوش با اثر انگشت ، کارت ، رمز عبور ، شبکه از راه دور و کلید مکانیکی است. قفل هوشمند اتوماتیک FU750 بوش دارای منبع تغذیه اضطراری یو اس بی ، هشدار دستکاری پنل، هشدار کم شدن باتری و … است.

این قفل با 4 باتری قلمی کار می کند که تا پنج هزار بار استفاده شارژ دارند و در صورت کم شدن شارژ باتری هشدار توسط قفل اعلام می شود. تا یکصد گروه پسورد و یکصد کارت IC می توان برای این قفل تعریف کرد. برای مشاهده سایر مشخصات این قفل به سایت رایکا هوم مراجعه نمایید و یا جهت دریافت قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید قفل هوشمند مقاله سوالات رایج درباره قفل هوشمند را مطالعه کنید. 

انواع قفل هوشمند بوش خرید قفل fu750

کلام آخر

در این مقاله با انواع قفل هوشمند بوش آشنا شدیم و برخی از مهمترین قابلیت های آنها را برشمردیم. چنانچه علاقمند شده اید در مورد این قفل ها مطالب بیشتری بدانید و یا قصد خرید یکی از محصولات فروشگاه رایکا هوم را دارید با مراجعه به سایت می توانید نسبت به خرید آنلاین اقدام نموده و یا به صورت حضوری برای خرید مراجعه نمایید. کارشناسان رایکا هوم آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درخصوص انواع قفل هوشمند بوش و سایر محصولات این فروشگاه می باشند.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *