قفل هوشمند دوچرخه فروشگاه رایکا هوم

قفل هوشمند دوچرخه فروشگاه رایکا هوم


انواع دوچرخه به دلیل سبک و قابل حمل بودن همواره در معرض سرقت قرار دارند حتی اگر با قفل های معمولی آنها را بسته باشید. قفل هوشمند دوچرخه ابزاری امنیتی است که می تواند دوچرخه شما را از دست سارقان احتمالی نجات دهد. برخی از قفل های هوشمند دوچرخه دارای کلید فیزیکی هستند ولی برخی دیگر نیازی به کلید ندارند.

برای این دسته از قفل های هوشمند دوچرخه تنها وارد کردن کد اختصاصی شما کافیست تا قفل را باز کند. استفاده از قفل هوشمند دوچرخه باعث می شود شما با خیال راحت حتی در مکانهای عمومی دوچرخه خود را پارک کنید و ترسی از سرقت آن نداشته باشید. حال اگر قصد خرید قفل هوشمند دوچرخه را دارید و یا مایلید بیشتر در مورد این محصول بدانید با فروشگاه رایکا هوم همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

انواع قفل دوچرخه هوشمند

قفل های هوشمند دوچرخه ساختارهای گوناگونی دارند و با ریموت ، اثر انگشتی ، کارت ، کد ، کلید و … فعال می شوند. انواع قفل های دوچرخه هوشمند فارغ از برند و کشور تولید کننده در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

  • قفل دوچرخه ریموت دار
  • قفل دوچرخه اثر انگشتی
  • قفل دوچرخه کارتی
  • قفل دوچرخه ترکیبی (کد و کلید)
قفل هوشمند دوچرخه خرید قفل هوشمند

مزایای قفل هوشمند دوچرخه

همانطور که در بالا به آن اشاره شد قفل هوشمند دوچرخه موجب می شود احتمال سرقت دوچرخه بسیار کم شود هرچند این احتمال هرگز به صفر نمی رسد. این تنها یکی از مزایای قفل هوشمند دوچرخه است و در اینجا با سایر مزایای آن آشنا خواهید شد :

  • سهولت استفاده : قفل های هوشمند دوچرخه دارای ساختار و سیستم ساده ای برای باز و بسته کردن هستند البته این سادگی برای سارقین نیست بلکه برای صاحب دوچرخه است. بعضی قفل های هوشمند دوچرخه کلید فیزیکی دارند و برخی دیگر دارای ترکیب کلید و کد هستند.
  • قابلیت حمل و نقل آسان : اغلب قفل های دوچرخه سبک و کم وزن هستند و به آسانی می توان آن را با خود حمل کرد. پس اگر در کارهای روزمره شهری خود از دوچرخه استفاده می کنید حمل قفل هوشمند دوچرخه برای شما دشوار نخواهد بود.
  • انعطاف پذیری در استفاده : اغلب قفل های فیزیکی و قدیمی دوچرخه ها را تنها می شد به مکانها و اشیای خاصی متصل کرد ولی قفل دوچرخه هوشمند را میتوان به مکانهای گوناگون اتصال داد.
  • امنیت بالا : این ویژگی از مهمترین ویژگی های قفلهای هوشمند دوچرخه است و این امکان را به شما می دهد که دوچرخه را در مکانهای عمومی، ویلا، منزل و … به راحتی قفل کنید.
  • صرفه جویی در هزینه ها: خرید قفل هوشمند دوچرخه مانند بیمه کردن خودرو است. شاید در ابتدا هزینه اضافی به نظر برسد ولی در وقت لزوم از بروز هزینه های بیشتر جلوگیری می کند. قفل دوچرخه هوشمند می تواند از سرقت دوچرخه شما پیشگیری کند و شما را از خرید دوچرخه جدید بی نیاز کند.
قفل هوشمند دوچرخه با تخفیف ویژه

عوامل موثر بر قیمت قفل هوشمند دوچرخه

در بازار قفل های هوشمند انواع گوناگونی از قفل های هوشمند دوچرخه موجودند که براساس نوع ، جنس، کیفیت ساخت، قابلیت ها، برند و کشور سازنده و … قیمت های مختلفی دارند. فروشگاه رایکا هوم که سالهاست در زمینه عرضه انواع قفل هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمانها فعالیت دارد در سایت خود اقدام به عرضه انواع قفل هوشمند دوچرخه نموده است. شما می توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با کارشناسان رایکا هوم از قیمت قفل هوشمند دوچرخه اطلاع پیدا کنید.

کلام آخر

در این مقاله با قفل هوشمند دوچرخه و مزایای استفاده از آن آشنا شدیم. اگر اهل دوچرخه سواری هستید پیشنهاد می کنیم برای امنیت بیشتر آن اقدام به خرید قفل هوشمند دوچرخه نمایید. فروشگاه رایکا هوم یکی از مراکز معتبر برای خرید این محصول است و شما می توانید اطلاعات لازم در زمینه انواع قفل های هوشمند را از کارشناسان ما جویا شوید.

قفل هوشمند دوچرخه خرید آنلاین قفل دوچرخه

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *