آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی رایکا هوم

آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی رایکا هوم


با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر روز به روز شاهد اختراعات جدیدی در زمینه های مختلف از جمله تجهیزات و وسایل هوشمند هستیم. هتل ها یکی از مکانهای مهم و سودآور در زمینه گردشگری هستند که با تجهیز آنها می توان این سودآوری را به حداکثر ممکن ارتقاء داد. استفاده از تجهیزات هوشمند هتلی در تمامی هتل های لوکس به چشم می خورد و موجب افزایش تمایل گردشگران به اقامت در این هتل ها می شود.

در این مقاله قصد داریم به آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی بپردازیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده تجهیزات هوشمند امنیتی از قبیل قفل و دستگیره درب، دزدگیر هوشمند، پنل های هوشمند، اکسس های کنترل تردد و آسانسور و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی

برای آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی به چند نمونه زیر اکتفا می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر انواع تجهیزات هوشمند هتلی با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید.

پنل نمایشگر هتلی

پنل نمایشگر هتلی (hotel panel) کار نمایش شماره اتاق، لوگوی هتل و … را انجام می دهد که برای راهنمایی میهمانان هتل نصب می شود و به جذابیت هتل اضافه می کند. این پنل ها دارای کلید لمسی زنگ، نمایشگر فرامین هتل و سایر امکانات پیشرفته برای هتلداران هستند. جنس بدنه اغلب پنل های نمایشگر هتلی از جنس فلز و صفحه لمسی آن شیشه ای و لوکس است.

پنل های هتلی وضعیت میهمانان در اتاقها را نشان می دهند که این موجب بهبود خدمات رسانی پرسنل هم می شود. برای آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی از جمله پنل نمایشگر هتلی به سایت رایکا هوم مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی پنل نمایشگر هتلی

قفل هتلی کارتی

قفل هتلی کارتی یکی از انواع قفل های الکترونیکی است که با کارت RFID باز می شود. بدلیل اینکه از این قفل ها معمولا در هتل ها استفاده می شود در اصطلاح قفل هتلی کارتی نامیده می شوند در حالی که در اغلب مکانها از قبیل منازل، ادارات ، مراکز تجاری و … نیز کاربرد دارد. قفل هتلی کارتی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و مزایای فراوانی دارد.

از جمله مزایای این قفل می توان به کنترل رفت و آمد میهمانان، غیرفعال کردن کارت میهمان پس از پایان مهلت استفاده از اتاق و یا عدم تسویه حساب، باز کردن درب در صورت مفقود شدن کارت و … اشاره کرد. هتلداران با استفاده از نرم افزار این قفل می توانند مدیریت تمام و کمال روی این قفل ها داشته باشند و از نظر امنیتی آنها را چک کنند.

در فروشگاه رایکا هوم انواعی از قفل هتلی کارتی عرضه شده است که برای مشاهده مشخصات و قیمت آنها می توانید به سایت مراجعه کنید و برای آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی با کارشناسان ما در تماس باشید.

آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی قفل هتلی کارتی

گاوصندوق هتلی

اغلب مسافرانی که در هتل ها اقامت می کنند دارای لوازم و اشیاء قیمتی، مدارک و پول نقد هستند که محافظت از آنها در اتاق هتل امری لازم و ضروری به شمار می رود. گاوصندوق های هتلی یکی از لوازم امن برای نگهداری مدارک و اشیاء قیمتی در اتاق به حساب می آید. قفل این صندوق ها به صورت دیجیتالی تنظیم می شود و امکان بازگشایی آنها بدون دانستن رمز امکان پذیر نیست.

این گاوصندوق ها ابعاد کوچکی دارند که معمولا در داخل کمد جاسازی شده اند. اگر بعنوان میهمان هتل قصد اقامت چند روزه در هتلی را دارید و با خود اشیاء قیمتی، مدارک و یا پول نقد به همراه دارید از هتلدار درخواست اتاقی با گاوصندوق دیجیتال را نمایید. چرا که در هتل ها همه اتاق ها مجهز به گاوصندوق دیجیتال نیستند و در صورت لزوم باید درخواست استفاده از آن را داشته باشید.

گاوصندوق های هتلی نیز در انواع برندها، مدل ها و ابعاد و سایز ساخته و روانه بازار می شوند. از این نوع گاوصندوق ها می توان در منازل، ادارات و مراکز تجاری نیز استفاده کرد. برای سفارش محصول موردنظر می توانید با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید.

آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی گاوصندوق هتلی

مینی بار و یخچال هتلی

امروزه در همه هتل ها از لوکس ترین و گران قیمت ترین آنها تا معمولی ترین، وجود مینی بار و یخچال هتلی در اتاق ها امری واجب و ضروری است. مینی بار و یخچال هتلی در واقع یخچالی در ابعاد کوچک است که تنها برای نگهداری مایعات، نوشیدنی ها ، خوراکی های کم حجم و داروها مورد استفاده قرار می گیرد. این مینی بارها و یخچال های هتلی بسیار کم جا هستند و اغلب در داخل کمد اتاق جاساز می شوند تا در معرض دید نباشند.

موتور این یخچال ها بسیار کم صداست تا مانع استراحت میهمانان در اتاق هتل نشود. اگر به عنوان هتلدار قصد تجهیز هتل خود با مینی بار و یخچال هتلی دارید می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. علاوه بر استفاده از این یخچال ها در هتل ها می توان از آنها در ویلاها و یا منازل نیز استفاده کرد. افرادیکه تمایل دارند در اتاق خواب خود یخچال کوچکی برای نگهداری از نوشیدنی ها و خوراکیها داشته باشند مینی بار هتلی گزینه بسیار مناسبی برای آنهاست. فروش مینی بار و یخچال هتلی به صورت عمده و تکی در فروشگاه رایکا هوم امکان پذیر است.

آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی مینی بار هتلی

کلام آخر

در این مقاله با عنوان آشنایی با تجهیزات هوشمند هتلی با انواع پنل هوشمند هتلی، قفل هتلی کارتی، گاوصندوق هتلی و مینی بار هتلی آشنا شدیم. تجهیزات هوشمند هتل شامل موارد زیادی می شود که در این مقاله به آن پرداخته نشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس گرفته و محصول موردنظر خود را پس از بررسی های لازم و دریافت مشاوره خریداری نمایید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، اکسس کنترل آسانسور ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است .

فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *