قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت فروشگاه رایکا هوم

قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت فروشگاه رایکا هوم


قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت

دستگیره های هوشمند در انواع گوناگونی در بازار موجود می باشد که بسته به نیاز و راحتی شما می باشد. برخی از انواع دستگیره های هوشمند عبارتند از : دستگیره اثر انگشتی دیجیتال ، دستگیره تشخیص چهره، دستگیره کارتی هتلی (دو نوع آفلاین و آنلاین)، دستگیره اثر انگشتی دوربین دار، دستگیره رمزدار و غیره .

این دستگیره ها بر روی کلیه درب ها قابل نصب هستند و از آنجا که بسیاری از ساختمانها امروزه مجهز به درب های ضد سرقت شده اند برای آنها نیز استفاده می شوند. در این مقاله قصد داریم بیشتر با دستگیره های هوشمند و قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت آشنا شویم. پس در ادامه با فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع قفل و دستگیره های دیجیتال همراه باشید.

قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت طریقه نصب دستگیره هوشمند

آیا با وجود درب ضد سرقت باز هم نیاز به دستگیره دیجیتال است؟

همانطور که از نام درب های ضد سرقت برمی آید این دربها از ساختمانها خصوصا واحدهای آپارتمانی در برابر ورود دزد و افراد بیگانه جلوگیری می کنند. اما آیا تنها نصب درب ضد سرقت می تواند امنیت یک واحد آپارتمانی را برقرار نماید؟ خصوصا اگر شما از جمله افرادی هستید که در منزل از لوازم و اشیاء گرانقیمت نگهداری می کنید و گاهی برای ساعتها و روزها منزل را ترک می کنید باید محافظت بیشتری برای منزل و محل کار خود در نظر بگیرید.

پیشنهادهای زیادی در این زمینه می توان داشت اعم از داشتن نگهبان، نصب دوربین مداربسته ، نصب حفاظ آهنی و بالاخره نصب قفل و دستگیره هوشمند روی درب ها و پنجره ها. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اگر درب ضد سرقت داشته باشیم دیگر چه نیازی به قفل و دستگیره دیجیتال و هوشمند است؟ در اینجا باید گفت که دستگیره های هوشمند تنها برای پیشگیری از ورود دزد به منزل تعبیه نمی شوند. دستگیره های هوشمند قابلیت های دیگری هم دارند که مهمتر از تامین امنیت خانه یا محل کار شماست.

مقاله پیشنهادی : آشنایی با شیوه های باز کردن قفل دیجیتال رمزدار

قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت طریقه نصب دستگیره هوشمند

در اینجا با چند قابلیت مهم دستگیره های هوشمند آشنا می شویم:

  • مجهز به قفل کودک برای جلوگیری از خروج کودکان از منزل
  • مجهز به قفل اتوماتیک برای پیشگیری از باز ماندن درب
  • باز کردن درب از راه دور و توسط اپلیکیشنی در موبایل جهت افرادی که پشت درب مانده اند
  • مجهز به آلارم های امنیتی در مواقع سرقت ، آتش سوزی و …
  • قابلیت اتصال به آیفون و ریموت
  • امنیت بیشتر جهت حذف کلید فیزیکی و نبود مشکلات ناشی از گم شدن آن
  • و …

قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت

حال که قانع شدید حتی درب های ضد سرقت هم نیاز به دستگیره های هوشمند دارند می رسیم به بحث شیرین قیمت. قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت نظیر بسیاری از کالاهای دیگر به مدل ، برند و قابلیت های آن بستگی دارد. مثلا در فروشگاه رایکا هوم بیش از صدها مدل از برندهای گوناگون دستگیره هوشمند موجود می باشد که هر یک قیمت خاص خود را دارند.

از سوی دیگر به دلیل وارداتی بودن دستگیره های هوشمند با نوسانات قیمت ارز و دلار در کشور قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت نیز دستخوش تغییر می شود. لذا پیشنهاد می کنیم در قسمت دستگیره های هوشمند سایت رایکا هوم مدل موردنظر خود را انتخاب کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت قطعی و نهایی و سایر راهنمایی ها توسط کارشناسان ما برای شما مشتریان محترم انجام خواهد شد.

قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت خرید تجهیزات امنیتی هوشمند

کلام آخر

در این مقاله با لزوم استفاده از دستگیره هوشمند درب ضد سرقت و قابلیت های دستگیره های هوشمند آشنا شدیم. همچنین در مورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت و نحوه اطلاع از آن به شما اطلاعاتی دادیم. از آنجا که قفل و دستگیره های هوشمند محصولاتی نوین هستند که اغلب افراد اطلاعاتی از آنها ندارند لذا به شما توصیه می کنیم برای انتخاب بهتر حتما از راهنمایی های کارشناسان متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا هزینه شما در جهت درست و بهینه استفاده شود.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *