خرید و قیمت قفل هوشمند فیلتا فروشگاه رایکا هوم

خرید و قیمت قفل هوشمند فیلتا فروشگاه رایکا هوم


استفاده از قفل و دستگیره های هوشمند در ساختمان های مدرن امروزی نه تنها امنیت آنها را بیشتر کرده بلکه به یک آپشن ویژه بر روی امکانات خانه تبدیل شده است . در نگاه نخست تنها قابلیت ضد سرقت بودن این قفل ها به چشم می آید ولی باید گفت که قفل های هوشمند قابلیت های زیادی دارند که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.

در این مقاله اختصاصا به خرید و قیمت قفل هوشمند فیلتا خواهیم پرداخت . فیلتا نام برند معتبری در زمینه تولید قفل و دستگیره های هوشمند است که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نموده است. فروشگاه رایکا هوم شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

با برند فیلتا بیشتر آشنا شویم

کمپانی FILTA با بیش از 15 سال تجربه ، سفر تجاری سخت افزار خود را در سال 2005 آغاز کرد و به طور رسمی در سال 2009 تاسیس شد. این شرکت در تولید و صادرات دستگیره مبلمان ، دستگیره درب ، قفل هوشمند و سایر لوازم جانبی سخت افزاری فعالیت می کند . قفل های هوشمند برند فیلتا در کشور ما بسیار مورد توجه قرار گرفته و یکی از محصولات معتبر فروشگاه رایکا هوم می باشد .

مقاله پیشنهادی : بهترین برند قفل هوشمند چیست؟

خرید و قیمت قفل هوشمند فیلتا قفل برند FILTA

پنج مزیت قفل هوشمند فیلتا

مطمئناً هنگام انتخاب قفل هوشمند فیلتا دیگر نیازی به کلید ندارید. این تقریبا غیر قابل باور به نظر می رسد، چون ما به داشتن دسته کلید عادت کرده ایم. ناگفته نماند که ممکن است شما فرزندان یا همخانه دیگری داشته باشید. پس اغلب مواقع مشکل با “گمشده”، “فراموش شده”، “نمی توانم پیدا کنم” دارید. اما انتخاب قفل هوشمند مزایای بیشتری هم دارد.

با وجودی که با تلفن همراه می توان قفل های هوشمند را کنترل کرد ولی تقریباً همه قفل های هوشمند جایگزینی برای زمانی که تلفن شما خاموش است، دارند. قفل‌های هوشمند اغلب از طریق بلوتوث کار می‌کنند و اگر برنامه Bold را نصب کرده‌اید، قفل شما می‌داند که در نزدیکی شما هستید. این بدان معناست که می توانید فوراً در را در شعاع 200 متری باز کنید. اکنون اگر باتری گوشی شما تمام شود، همچنان می توانید با چرخاندن دستگیره بیرونی، با یک کد از پیش تعیین شده وارد شوید.

اگر شما به دلیل مسافرت و یا دلایل دیگر مدتی در خانه نیستید و فردی قرار است برای آبیاری گیاهان، غذا دادن به حیوان خانگی و یا نظافت به منزل شما مراجعه کند مجبورید کلید خانه را به او بسپارید. در مواقعی ممکن است این کار خطرناک باشد خصوصا وقتی فرد کلید شما را گم کند. یک قفل هوشمند این دردسرها را ندارد چرا که می توان از راه دور و از طریق موبایل اقدام به باز کردن درب نمود.

در مواقعی که شما مدیر یک دفتر هستید و خود اقدام به باز کردن درب می کنید اگر به دلایلی نظیر ترافیک دیر به محل کار برسید کارمندان و مراجعان پشت درب معطل خواهند شد . مواقعی هم که فرزند شما زودتر از شما به منزل رسیده و یا بسته ای برای شما ارسال شده که شما در منزل نیستید می توانید از راه دور و از طریق موبایل خود اقدام به باز نمودن درب نمایید .

اینها تنها چند مزیت از قفل هوشمند بود که بیان شد. قطعا در آینده شاهد مزایای بیشتری از این محصول کاربردی و هوشمند خواهیم بود . برند Filta قفل هوشمند درب جلو ، قفل بدون کلید درب ورودی ، قفل درب بدون کلید ، قفل درب با اثر انگشت ، قفل درب صفحه کلید الکترونیکی با کلید ، قفل بیومتریک درب و … را به بازار ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید : قفل درب هوشمند با قابلیت تشخیص چهره 

خرید و قیمت قفل هوشمند فیلتا بهترین برند قفل هوشمند

تفاوت قفل هوشمند فیلتا با قفل های معمولی

برای باز کردن یک قفل معمولی باید با استفاده از یک کلید به صورت دستی این کار را انجام داد. قفل هوشمند فیلتا برخلاف قفل های معمولی بدون کلید باز می شود . شاید این سوال برایتان پیش بیاید پس چطور قفل باز می شود ؟ باید گفت با تلفن همراه ، فرمان صوتی شما و یا کلید بلوتوث. این قفلها ضد سرقت هستند و شما زمانی که در منزل نیستید می توانید دستور باز و بسته شدن درب را برای افراد پشت درب صادر کنید.

هک کردن قفل‌های هوشمند برای باز کردن آنها بسیار دشوار است و به همین دلیل آنها را به همان اندازه ایمن یا ایمن‌تر از قفل‌های سنتی می‌کند. تا زمانی که Wi-Fi را به درستی ایمن کرده باشید، از رمزهای عبور قوی استفاده کنید و از به اشتراک گذاشتن اطلاعات قفل خود با افرادی که به آنها اعتماد ندارید خودداری کنید، آنها کاملا ایمن می مانند.

قیمت قفل هوشمند فیلتا

قفل های هوشمند فیلتا انواع گوناگونی دارند که مطابق با نیاز و سلیقه شما ارائه می شوند . قیمت این قفل ها نیز متفاوت است . با توجه به وارداتی بودن محصولات برند فیلتا ، قیمت قفل هوشمند فیلتا به نوسانات قیمت ارز و دلار بستگی دارد. شاید در نگاه اول و در مقایسه با قفل های معمولی ، قیمت قفل هوشمند فیلتا برایتان گران به نظر برسد. ولی با توجه به ویژگی های این محصول با یک بار هزینه می توانید تا سالها از جهت امنیت و آسایش منزل یا محل کار خیالتان راحت باشد .

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید و کسب اطلاعات در زمینه قیمت قفل هوشمند فیلتا برایتان مهم است می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید و آخرین قیمت روز را از آنها بخواهید . در فروشگاه رایکا هوم اجناس با کیفیت و با قیمت منصفانه به مشتریان محترم عرضه می شود .

مطالعه بیشتر : قفل دیجیتال بلوتوث دار یا وای فای ؟ کدام بهتر است؟

خرید و قیمت قفل هوشمند فیلتا فروشگاه معتبر فروش قفل هوشمند

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *