قیمت کلید و پریز هوشمند فروشگاه رایکا هوم

قیمت کلید و پریز هوشمند فروشگاه رایکا هوم


امروزه در خانه های شیک و لوکس و یا بازسازی شده شاهد کلید و پریز هوشمند هستیم. همچنین در برخی ادارات، اغلب هتل ها ، مراکز تجاری لاکچری و … استفاده از کلید و پریز هوشمند به وفور دیده می شود. به راستی کلید و پریز هوشمند چرا تا این حد مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند؟ خرید و قیمت کلید و پریز هوشمند چقدر است؟ آیا خرید کلید و پریز هوشمند به صرفه است؟ و سوالاتی از این دست را در ادامه پاسخ خواهیم گفت.

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع تجهیزات هوشمند ساختمان اعم از کلید و پریز هوشمند شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

دلایل محبوبیت کلید و پریزهای هوشمند چیست؟

کلید و پریز هوشمند از مزایای زیادی برخوردارند که آنها را برای دنیای هوشمند آینده مناسب و پرفروش میکند. از جمله مزایای کلید و پریزهای هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده راحت: برخلاف کلید و پریزهای قدیمی ، دیگر لازم نیست نگران روشن ماندن چراغها ، به سیم بودن اتو و سایر لوازم برقی و … باشید. با یک فرمان از راه دور به وسیله گوشی موبایل می توانید جریان برق را در کلید و پریز قطع کنید و با خیال راحت به امور بیرون از منزل بپردازید. خصوصا برای افرادی که از وسواس فکری رنج می برند و دائما در فکر این هستند که آیا چراغها را خاموش کردند یا لوازم برقی را از پریز کشیدند یا خیر بسیار توصیه می شود.

امنیت پیشرفته : بسیاری از اتفاقات ناگوار از جمله آتش سوزی ها به دلیل بی کیفیت بودن پریزهای برق اتفاق می افتد. کلید و پریزهای هوشمند از امنیت بالایی برخوردارند و در صورت بروز خطر از طریق پیامک به گوشی شما اطلاع رسانی صورت می گیرد. این کلید و پریزها خطر آتش سوزی را تا چند برابر حالت معمولی کاهش می دهند.

صرفه جویی در انرژی : پریزهای هوشمند در زمانی که از لوازم برقی استفاده نمی کنید آنها را با قطع جریان برق خاموش می کنند. این در طولانی مدت موجب کاهش مصرف انرژی و هزینه های ناشی از آن می شود.

مقاله مرتبط : کلید لمسی چیست؟

قیمت کلید و پریز هوشمند فروش با تخفیف ویژه

قیمت کلید و پریز هوشمند چقدر است؟

پاسخ به این سوال کلی کمی دشوار است. در بازار لوازم و تجهیزات دیجیتالی اعم از کلید و پریز هوشمند انواعی از محصولات با برندهای گوناگون عرضه شده اند که هر یک قیمت مخصوص به خود را دارند. حتی محصولات یک برند نیز از قیمت های مشابهی برخوردار نیستند. بسته به نوع برند و قابلیت هایی که کلید و پریز دارند می توان نسبت به قیمت کلید و پریز هوشمند نظر داد.

علاوه بر این با توجه به وارداتی بودن اغلب محصولات هوشمند و دیجیتالی باید انتظار داشته باشیم با نوسانات قیمت ارز و دلار دچار افزایش و کاهش قیمت ها باشیم. چنانچه قصد خرید و کسب اطلاع از قیمت کلید و پریز هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی را دارید می توانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. متخصصان ما در مجموعه رایکا هوم شما را در انتخاب و خرید بهترین کلید و پریز هوشمند متناسب با بودجه و نوع استفاده شما راهنمایی خواهند کرد.

قیمت کلید و پریز هوشمند هزینه ارسال رایگان

آیا خرید کلید و پریز هوشمند به صرفه است؟

در نگاه اول و سطحی می توان فهمید که قطعا قیمت کلید و پریز هوشمند در مقایسه با نوع معمولی آن بسیار بالاتر است ولی با نگاهی دقیق تر می توان به نتایج دیگری رسید. کلید و پریز هوشمند برای مدت طولانی تری برای شما قابل استفاده هستند و از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. قابلیت هایی که کلید و پریزهای هوشمند دارند به هیچ عنوان در نوع کلید و پریزهای معمولی دیده نمی شود.

به چند نمونه از قابلیت های کلید و پریز هوشمند از قبیل امنیت در برابر آتش سوزی ، صرفه جویی در انرژی و … اشاره کردیم. همین مورد صرفه جویی در انرژی در طول زمان بالاتر بودن قیمت کلید و پریز هوشمند را توجیه می کند.

گذشته از همه این مسائل باز هم افراد در انتخاب آزاد هستند و تنها افرادی به سمت خرید کلید و پریز هوشمند کشیده می شوند که با تفاوت قیمت ها مشکلی ندارند. اگر هنوز هم برای خرید کلید و پریز هوشمند مردد هستید می توانید با کارشناسان رایکا هوم تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه از آن ها جویا شوید.

کلام آخر

در این مقاله با کلید و پریز هوشمند ، دلایل محبوبیت آنها ، قیمت کلید و پریز هوشمند و دلایل به صرفه بودن خرید کلید و پریز هوشمند آشنا شدیم. کلید و پریز هوشمند محصولاتی جدید هستند که به تازگی وارد بازار شده اند و مدتی طول می کشد تا جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کنند. برای خرید و اطلاع از قیمت کلید و پریز هوشمند و سایر تجهیزات امنیتی ساختمان میتوانید با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید .

قیمت کلید و پریز هوشمند مرکز معتبر خرید کلید و پریز هوشمند

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *