دزدگیر هوشمند منزل فروشگاه رایکا هوم

دزدگیر هوشمند منزل فروشگاه رایکا هوم


در بحث امنیت و تجهیزات مربوط به آن نمی توان تاثیر دزدگیر هوشمند را نادیده گرفت. همانطور که شما با خرید خودرو اقدام به نصب دزدگیر روی آن می کنید باید بدانید که دزدگیر هوشمند منزل نیز می تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد و خطرات زیادی را از سر شما کم کند.

در این مقاله قصد داریم با دزدگیر هوشمند منزل و یا محل کار بیشتر آشنا شویم و به سوالات رایج در این خصوص پاسخ دهیم. فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده انواع دزدگیر هوشمند منزل، محل کار و سایر تجهیزات امنیتی ساختمانها شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

سوالات رایج در مورد دزدگیر هوشمند منزل

خانه های هوشمند را می توان از هر دستگاه تلفن همراه و با نظارت از راه دور مدیریت کرد. این امکان بررسی لحظه ای عناصر مختلف خانه و دارایی شما را فراهم می کند. دانستن اینکه اموال و عزیزان شما در برابر تهدیداتی از قبیل سارقان، خرابکاران، آتش سوزی و مونوکسید کربن و … در امان هستند بسیار ارزشمند است. در اینجا به سوالات رایجی که در مورد دزدگیر هوشمند منزل ، ادارات و مراکز تجاری پرسیده می شود پاسخ می گوییم :

1- مزایای دزدگیر هوشمند منزل چیست؟

  • محافظت از اشیای قیمتی
  • جلوگیری از جرم و جنایت
  • اجازه دسترسی از راه دور به خانه
  • کاهش حق بیمه صاحب خانه
  • مطلع کردن شما از مشکلات آتش سوزی یا گاز
  • اطلاع از وضعیت کودکان و کهنسالان در منزل از راه دور
  • بهبود مدیریت برق
  • ایجاد آرامش خاطر بیشتر
دزدگیر هوشمند منزل سوالات رایج در مورد دزدگیر هوشمند

2- کاربرد دزدگیر هوشمند منزل چیست؟

دزدگیرهای هوشمند کاربر را مستقیماً از طریق یک برنامه هوشمند به زنگ امنیتی خود متصل می کنند. آنها می توانند به شما در مورد حرکت بدون ساعت هشدار دهند و به شما توانایی نظارت بر وضعیت را در زمان واقعی می دهند. همچنین می توانید سیستم را از طریق برنامه در هر نقطه از جهان مسلح و خلع سلاح کنید.

3- آیا آلارم های هوشمند خوب هستند؟

سیستم های امنیتی هوشمند برای خانه به اندازه دزدگیرهای سنتی موثر هستند اما همیشه آژیر خارجی برای جلوی خانه شما ندارند. داشتن آلارم هوشمند خوب است چرا که می تواند به عنوان یک بازدارنده برای مزاحمان احتمالی عمل کند.

4- سیستم های دزدگیر چقدر موثر هستند؟

مطالعات نشان داده که 60 درصد از سارقان با وجود دزدگیر منصرف شده و بیشتر سارقان قبل از تلاش برای نفوذ به داخل به دزدگیر نگاه می‌کردند که آیا زنگ هشدار وجود دارد یا خیر. علاوه بر این، نیمی از آن‌ها در صورت یافتن زنگ هشدار تسلیم می شدند و از تلاش برای نفوذ به منزل یا محل کار منصرف می شدند.

مقاله پیشنهادی : خرید چشمی دیجیتال درب ورودی 

دزدگیر هوشمند منزل خرید و نصب دزدگیر هوشمند

5- مضرات دزدگیر هوشمند منزل چیست؟

  • هزینه بالای خرید
  • شما باید سیستم را مسلح کنید تا کار کند.
  • به طور تصادفی زنگ هشدار را روشن می کند.
  • مسائل مربوط به نصب
  • تماس گرفتن در نیمه های شب

6- آیا واقعاً به دزدگیر هوشمند منزل نیاز دارم؟

سیستم های امنیتی از سارقان جلوگیری می کند. در یک نظرسنجی از بیش از 400 سارق محکوم از دانشگاه کارولینای شمالی، 80 درصد از سارقان گفتند که قبل از سرقت سیستم های هشدار را بررسی می کنند. اگر سیستمی پیدا می کردند، 60 درصد سارقان خانه دیگری را انتخاب می کردند. آرامشی که با داشتن دزدگیر حاصل می شود اغلب ارزش سرمایه گذاری را دارد. دلیل آن این است که یک سیستم هشدار قابل مشاهده می تواند سارقان احتمالی را از هدف قرار دادن خانه شما باز دارد.

7- آیا سیستم های امنیتی و دزدگیر هوشمد منزل جرم و جنایت را کاهش می دهند؟

در مطالعه ای میزان تاثیر دوربین های امنیتی بر میزان جرم و جنایت بررسی شد. در این مطالعه، آنها دریافتند که محله هایی که صاحبان خانه در آن سیستم های امنیتی نصب می کنند، کاهش فعالیت مجرمانه را تجربه می کنند. با گذشت زمان، این مناطق جرم و جنایت کمتری نسبت به سایر مناطق بدون سیستم امنیتی گزارش کردند.

دزدگیر هوشمند منزل تنظیم دزدگیر هوشمند

8- مزایای دزدگیر امنیتی لیزری چیست؟

یک سیستم امنیتی لیزری سیستمی است که پرتو باریکی از نور را ساطع می کند و با انعکاس پرتو از نفوذگر، حضور نفوذگر را می شناسد. بر اساس پرتو بازتابی، سیستم قادر است فاصله، اندازه و سرعت نفوذگر را بداند و آن را از سایر اشیاء متمایز کند.

9- آلارم خوب است یا بد؟

تنظیم زنگ هشدار برای بیدار شدن می تواند بر سلامت روان یا خلق و خوی شما تأثیر منفی بگذارد. خواب نقش مهمی در تنظیم هیجانی و ثبات خلق و خو دارد. قطع کردن خواب با زنگ هشدار می تواند باعث تحریک پذیری، استرس و اضطراب شما شود که می تواند به طور غیر مستقیم بر سلامت قلب شما تأثیر بگذارد.

10- دزدگیر هوشمند منزل از کجا بخرم؟

شما می توانید جهت خرید و نصب بهترین برند از دزدگیر هوشمند منزل با فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید. این فروشگاه عرضه کننده انواع تجهیزات امنیتی منزل از قبیل قفل و دستگیره دیجیتال هوشمند، انواع دزدگیر هوشمند، کلید و پریز هوشمند، گاوصندوق دیجیتال و … می باشد. شما می توانید خانه ای ایمن و پیشرفته را با محصولات فروشگاه رایکا هوم تجربه کنید.

دزدگیر هوشمند منزل خرید دزدگیر هوشمند با تخفیف 25 درصد

کلام آخر

در این مقاله با دزدگیر هوشمند منزل آشنا شدیم و به 10 سوال رایج در این زمینه پاسخ گفتیم. امیدواریم توانسته باشیم به سوالات و ابهامات ذهنی شما پاسخ گفته باشیم. در صورت داشتن سوالات بیشتر می توانید با کارشناسان فروشگاه رایکا هوم تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.

فروشگاه رایکا هوم

فروشگاه رایکا هوم عرضه کننده بهترین برند قفل هوشمند ، دستگیره دیجیتال ، کلید و پریز لمسی ، تجهیزات هتلی ، اکسس کنترل تردد ، گاو صندوق و سیف باکس هتلی و … می باشد . این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبر و روز دنیا با نام های سامسونگ ، میلره ، فیلیپس ، ای لاک ، کاداس ، یوکا ، فیلتا ، رایکالاک و بوش انتخاب و به مشتریان محترم عرضه نموده است . فروش محصول به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است . کافیست با مجموعه رایکا هوم تماس بگیرید تا به دنیای پیشرفته تجهیزات امنیتی هوشمند وارد شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *